Ana sözleşme değişikliği izni almak için GTHB İl Müdürlüklerine hangi belgeleri sunmak gerekir?

Ana sözleşme değişikliklerinde aşağıda belirtilen belgeler kooperatif yetkililerince hazırlanarak il Müdürlüklerine teslim edilir. Kooperatif türüne göre başka belgeler de istenebilir. a) Ana sözleşme değişikliğinin istendiğine dair dilekçe b) Değiştirilmek istenen madde metninin eski ve yeni şeklinin karşılıklı olarak yazılmış ve yönetim kurulunca imzalanmış belgesinden 5 nüsha c) Ana sözleşme değişikliğine neden ihtiyaç duyulduğuna dair gerekçeli yönetim kurulu kararının noter onaylı örneği (2 nüsha) d) Çalışma bölgesi genişletilecekse çalışma bölgesine dâhil edilecek yerleşim birimi muhtarlarının kooperatif yönetim kuruluna başvurduklarına dair dilekçe e) Mevcut yönetim kuruluna ait imza sirküleri f) Ortaklık payları artırılacaksa önceden alınması taahhüt edilen pay miktarının ödendiğini gösterir kooperatif yönetim kurulu yazısı veya tasdikli bilanço.